Planering och Mamma Mia

Jag sitter och planerar och funderar på möbleringen i nya huset. Jag är nästan klar och har börjat med en lista för varje rum så att det går smidigt att få in allting sen. Jag är helt uppspelt för det här med planering är min grej!
Jag tror att nästintill allt har fått sin plats, till och med vinkylen har hittat en vrå. Det ingår en vinkyl i husköpet och den står nere i relaxen så då slipper vi springa upp för att fixa dricka när vi bastar, perfekt!
Jag har Mamma Mia på i bakgrunden och njuter av musiken.

Jag var tröttare än jag trodde idag för jag somnade i soffan i slutet av hockeymatchen och sov en timme, det var inte planerat men min man lät mig sova för han tyckte att jag behövde det så nu kommer jag orka packa lite mer ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0