Snö och dagens göromål

Jag såg att det snöade när jag drog ner persiennen igår och idag vaknade jag av plogbilen som är ute och tar bort snön från cykelbanan. Det snöar fortfarande och jag som antagligen inte behöver gå ut idag tycker att det är mysigt!

Idag fortsätter projekt rensning/ommöblering då sängen kommer imorgon och om jag hinner tänkte jag även se sista delen av "Mord i Sandhamn".
Igår åt vi middag vid köksbordet, det var betydligt bättre än att sitta i soffan och äta men magen är ändå lite i vägen. Jag kan inte riktigt sitta så nära som jag vill, om jag ska skylla på bordshöjden eller magstorleken vet jag inte ;-) men det var mysigt att sitta tillsammans runt bordet istället för på rad i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0