Sociala Stina

Åh vilken härlig förmiddag jag har haft! Jag har sms:at, skypat och pratat i telefon non stop hela förmiddagen så det blev inget svtplay för min del, vilket jag är glad för.
Jag är egentligen en väldigt social person så det här med att sitta hemma och läsa på distans är egentligen inte min grej (men vad gör man inte för kärleken?). Nu känner jag mig energifylld och glad. Dessutom bokade jag och Al om kvällsdejten till en lunchdejt så jag ska alldeles strax iväg på lunch. Det ska bli kul att få komma ut på lite fredagslyx efter en vecka med min köttfärssås (som förvisso är väldigt god) till både lunch och middag.
 
En av mina och Al´s tidigare luncher, men idag blir det nog inte pasta...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du känner dig ensam ikväll så lova att du hör av dig! Vi ska inte göra ngt särskilt. En lugn hemmakväll med På spåret, och du får gärna hänga med oss om du vill!

Svar: Åh det hade vart mysigt. Jag åkte direkt hem till Al efter Erikslund så det blev en lugn hemmakväll även för oss med Love Actually och godis =0). Kram
Kristin

2013-01-25 @ 16:04:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna

Låter som om du haft det jättebra! Ville bara inte att du skulle sitta ensam o längta efter H ;)

2013-01-26 @ 00:06:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0