Söndagsavkoppling

Det är en avslappnad söndag idag. Mannen ska iväg på bio med sina barn och jag ska börja med kvällens dessert, först behöver jag dock gå till affären och införskaffa det som saknas men jag tittar på Vem vet mest just nu så det får vänta lite till. Jag hittade ett recpet på nätet och om jag gör om det lite så blir det förhoppningsvis ännu godare ;-). Eller så blir det inte alls bra men då vet jag det till nästa gång.
 
Igår åt vi lax- och räkgryta till middag och den blev supergod som vanligt. Vi hade inte riktigt allting hemma men det blev väldigt bra ändå. Vi tittade på de två sista avsnitten av Homeland och jag längtar efter nästa säsong då denna slutade väldigt spännande!
 

Kommentarer
Postat av: Gina

Åååh lax- och räkgryta lät fantastiskt gott! Tipsa gärna om receptet! :)

Svar: Det var supergott! Receptet hittar du på den här länken http://reising.blogg.se/2011/march/laxgryta-med-rakor.html
Kristin

2013-01-13 @ 15:16:23
URL: http://ginasgarderob.blogspot.se
Postat av: Gina

Härligt, tack snälla du! Såg lite längre ner att du funderar på att börja ha håret uppsatt - kika gärna in hos mig, jag tipsar om lite olika uppsättningar jag brukar göra. Jag har lite längre hår, men många gånger är det faktiskt lättare om det inte är så långt! Så välkommen dit, jag har nyss börjat blogga, men jag har läst din i snart ett år tror jag :)

Svar: Ja, jag var in och kikade tidigare och såg att du precis har kommit igång igen efter uppehållet, jag hoppas att du fortsätter för det var inspirerande läsning :-).
Kristin

2013-01-13 @ 19:59:37
URL: http://ginasgarderob.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0