Stockholmsplanering

Jag har inte fått speciellt mycket gjort hittills men vad spelar det för roll, jag har hela dagen på mig och jag njuter av lugnet och är så glad att jag tentade av mina kurser före jul istället för att vänta tills nu för då hade jag suttit med näsan i böckerna hela julen (eller haft dåligt samvete för att jag borde ha gjort det men gjort något annat istället).
 
Jag ska åka till Stockholm i helgen, det är sista dagarna av utställningen "Dräkter från Downton" på Hallwylska museet och eftersom jag gillar serien och fina kläder så känns det som en utställning i min smak. Det blir nog en liten sväng på stan också innan det bär av hemåt men det är främst utställningen jag kommer dit för att se. Jag åker upp på fredagkvällen och tänkte hinna med en middag på någon bra restaurang då, så nu ska jag ut på nätet och se om jag hittar några spännande menyer.
Sist jag var på besök i huvudstaden så blev det middag på Riche.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0