Tips på flyttfirma?

Det verkar som att morgonens inlägg inte har publicerats som det ska. Här kommer en liten summering av det inlägget som jag hade lyckats kopiera.

- - -
En av de stora anledningarna till att ha en bärbar dator är att jag kan påbörja dagens att göra-lista i sängen. En riktig mjukstart samtidigt som jag är effektiv. Jag har skickat iväg en hel drös med offerförfrågningar till olika flyttfirmor. Jag trodde att jag kunde maila de flesta (och på så sätt bara behöva kopiera texten till olika adresser) men alla utom en ville att jag skulle fylla i ett formulär på deras hemsida vilket tog lite längre tid.
Nu är det iallafall gjort och det är bara för mig att vänta in svaren.

Är det någon av er som har tips på någon bra flyttfirma eller någon ni inte är nöjd med? Lämna gärna en kommentar här under isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0