Tråkonsdag

Osminkad, oborstat hår och  myskläder. Hej onsdag!
 
Jag är en riktig tröttis idag och jag går och väntar på att de ska ringa och säga att de är på väg hit med sängarna. Jag vill inte sätta igång med något projekt (baka eller gå och handla) ifall de är på ingång.
 
Jag ska nog ta fram boken och läsa ut den, det är inte många sidor kvar nu och när den är utläst så blir det en annan julklappsbok nämligen "Att möta förlossningssmärtan". Inte lika underhållande som "Femtio nyanser av honom" men det kan vara bra att börja förbereda sig. Jag har suttit framför datorn nu på förmiddagen och läst om förlossning och förlossningsberättelser på 1177.se, även om det är svårt att förstå hur det väl känns när man är där så tror jag att det är bra att läsa på så mycket som möjligt innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0