Vecka 32

Vi har nu kommit ytterligare en vecka närmare bebis och vi befinner oss i vecka 32. Nu är det nästan omöjligt att ligga på rygg, jag blir yr på en gång och det känns obekvämt (jag som i vanliga fall alltid sover på rygg). Jag har massvis med kuddar som stöttar upp när jag ligger på sidan och det känns ganska okej även om jag blir lite illamående ibland. Jag tror att det delvis är därför som jag sover sämre nu, eftersom jag måste ligga still och i en position som inte uppskattas av foglossningen (trots flera kuddar mellan benen).
När jag idag satte på mig mina vanliga leggings som jag inte har använt på ca två veckor så ville de inte gå upp över kulan utan rullade ner under igen så magen växer hela tiden :). 
Jag mår väldigt bra just nu och försöker att hålla igång med packning inför flytten, det är bra för flåset och så går tiden väldigt fort.
 
Det är flera som undrar om jag har nån känsla för om Lille Skrutt är en flicka eller pojke men än så länge har jag ingen känsla alls. Vi får se om det dyker upp någon aning när det närmar sig.
 
 
Såhär såg magen ut i 30+6 (alltså sista dagen i vecka 31).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0