Back in town

Vi kom tillbaka till Västerås i tisdags kväll och igår hade vi en lugn tvätt- och hemmadag som avslutades med grillkväll med familjen hos mamma och pappa.
Jag har varit utan internet så uppdateringen har varit obefintlig men några semesterbilder kommer att komma upp. Höjdpunkten på semestern var såklart Robbie Williams på Ullevi i lördags. Jag tankade riktigt mycket energi och glädje under de timmar han sjöng!

Idag har vi stora fixardagen här hemma. Vi möblerar om för att bereda plats för flygeln som kommer nästa vecka. Vi skulle flytta garderoberna vilket gjorde att vi var tvugna att flytta en hylla som i sin tur gjorde att vi fick flytta vinkylen... Sådär håller det på så när vi är klara (förhoppningsvis ikväll) så har vi ett gästrum i källaren, en kontorshörna som ska tapetseras, en tom salong redo att möbleras, ett halvfärdigt barnrum och ett färdigt sovrum!
Jag älskar sånt här så jag ägnar gladeligen semestern åt inredning, jag är dock inte lika säker på att min bättre hälft känner likadant.
Nu är garderoberna snart på plats och det är dags för en efterlängtad lunchpaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0