En kväll på K9

 
Innan vi gav oss iväg till Västkusten så besökte vi K9. På sommaren är det extra mysigt att gå dit och njuta av deras uteservering och goda mat. Förrätten var det bästa, jag åt pilgrimsmussla med picklad blomkål, varmrätten var Black Angus biff och den smakade bra även om den inte blev någon favorit.
De vid bordet bredvid beställde in desserter och det var en som såg riktigt god ut så nästa gång får jag se till att orka med en dessert.
W skötte sig utmärkt och hon charmade bordsgrannarna! Jag var inte alls säker på att det skulle gå att ha med sig ett litet barn ut på restaurang men det fungerar alldeles utmärkt med Wilma. Vi har försökt att tajma in det med matningar och så när vi ska iväg, så att hon är nöjd när vi kommer dit och hittills har det gått strålande, jag hoppas att det fortsätter så!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kanske är förärad med väldigt lätta barn, men min erfarenhet är att om man planerar lite, så som ni också gör, så är det inga problem att ta med barn på restaurang. Dessutom tror jag att ju oftare de får följa med, desto lättare blir det! Dessutom lär man sig ganska fort vilka ställen som är funkar bättre än andra ;)

2013-07-18 @ 15:26:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0