Härliga helg

Melvin och Wilma var riktigt "duktiga" och sov middagen igenom.
 
I lördags tog vi en välförtjänt sovmorgon och mjukstartade med bebisgos och frukost innan det bar av till ICA för att handla till kvällens middag. Vid två-tiden kom min bror med familj över och hjälpte oss att avsluta tapetseringen i nya sovrummet, det blev superbra!
Efter det fikade och spelade spel och därefter började vi med grillningen och H hämtade Ed på stationen lagom till middagen. Vi invigde vår uteplats, lite sent kanske men när vi var hemma i juni så var det kyliga kvällar. Det blev lite gott å blandat på grillen och vi avslutade middagen med jordgubbar, grädde, maränger och glass.
Riddare Reising
 
Söndagen började med besök på IKEA och ICA och därefter åkte vi hem och städade det nya sovrummet och lyfte in alla möblerna så inatt premiärsov vi där. Det är ett perfekt sovrum (jag vet inte varför vi inte tänkte så när vi flyttade in) och det är nära till Wilmas rum (när hon börjar sova i eget rum).
Här ser ni den nya tapeten. Fler bilder på sovrummet kommer senare när vi har fått garderober och foton på plats, och kanske en sänggavel också för det är vi på jakt efter...
 
Avslutningsvis, när man tittar på min blogg på en dator (om man läser den på blogg.se-appen så blir det inte så) så ser man tyvärr inte hela bilden, en del till höger försvinner på alla bilder. Jag vet inte varför det blir så men jag ska se om jag kan få hjälp att lösa problemet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0