På utflykt

Igår packade vi in oss i bilen och gav oss av till Eskilstuna för att njuta av djuren, trevligt sällskap och en solig dag. När vi kom fram så fikade vi och väntade in H. När alla var samlade så tittade vi runt på en massa djur tills det blev dags för lunch som intogs på samma restaurang som förra sommaren, och jag åt precis samma sak, deras goda räksallad.
W ville inte ligga ner så hon fick sitta i liggvagnen och titta på sina egna djur.
 
Efter lunchen blev det lite mer djur, dinosaurier och därefter nöjesparken där vi tog lotter, spelade på chokladhjul och tävlade på olika sätt. Jag vann ingenting men H var duktig och tog hem två fina priser. Nu är jag röd om näsan, kinder, armar och bröstet. Jag hoppas att det lägger sig lite till imorgon för det är inte så snyggt med bonnabränna ;-).
 
 
Wilma med sina nya vänner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härlig bilden är på Wilma med sina nya vänner!

2013-07-17 @ 14:04:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0