En dag i soliga Stockholm

Igår hade vi en heldag i Stockholm. Det var sol och skönt väder hela dagen och vi gick ganska långa sträckor så det blev en del motion på köpet. Lunchen intogs på ett café på drottninggatan, jag åt sallad med getost.
 
 
Vi hade en lista på butiker vi ville besöka och vi hann med allting, även om det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med. Sen är det det här med amningen, W äter ungefär var tredje timme och vi håller på ca 30 minuter varje gång så det tar en del tid men vi hade tur och tajmade in det bra när vi hittade lite lugnare miljöer med parkbänkar.
Kofta och mössa har Ws mormor stickat och byxorna kommer från Moa och Max.
 
Wilma hade en bra dag och hon sov gott i vagnen när vi traskade runt. När vi var länge i någon affär så vaknade hon och fick komma upp i famnen och se sig omkring. Jag letade efter en festklänning men tyvärr hittade jag ingen bra igår, utan det blev en topp på rean på Polarn å pyret till W istället. När vi var klara köpte vi med oss lite smått å gott och åkte hem till en vän och käkade middag. Trots solsken blev det lite kyligt att sitta ute men sån tur var så hade jag en fleecetröja liggandes under barnvagnen som åkte på. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0