Helgen

Igår hade vi en ledig dag hemma som började med att vi sov till 11.45!, med undantag för några amningssessioner, och det var välbehövligt.
Efter brunchen tömde vi vårt blivande sovrum så att vi kan sätta igång med renoveringen, tyvärr har vi inte fått tag på spackel och det som vi behöver så vi får nog vänta med renoveringen tills vi är tillbaka från Skåne. Jag hade egentligen velat ha det klart innan men det hinns nog inte med.
Gårdagens outfit, topp från Lindex, dregglis från Heartbeat design och ärvda jeans.
Emma och Sofia kom över på eftermiddagen och det var alldeles för länge sen vi sågs! Vi fikade och Wilma bjöd på många leenden. Det var så trevligt och jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång!
 
På kvällen tog vi med oss några spel och åkte hem till min syster där hela familjen hade samlats. Vi grillade hamburgare med tillbehör och det var supergott! Vi spelade spel och pratade och vi kom hem strax före 01 så det blev en liten sovmorgon idag också.
Idag har vi även hunnit med lite hemmafix och ett besök på ICA. Det blir en lugn kväll med grillning och tv-mys.
 
Jag gjorde en kladdkaka till fikat.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild på gosetjejen! F har en likadan body ;-)

2013-06-23 @ 20:20:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0