Middagsmys på Circus

Igår träffade vi Hanna, Eric och Rebecca på Circus uteservering för att fira in sommaren. Det var en skön sommarkväll och vi njöt av god mat, jag åt deras Ceasarsallad som var jättegod, och härligt sällskap. Jag hoppas att det blir många fler liknande kvällar i sommar!
 
Nya armband från Våga, jag hittade dem på Rabalder.
 
Jag var på stan innan middagen och hittade några armband och en klänning som är amningsvänlig till mig och så det viktigaste av allt, en bok med träningstips till nyförlösta mammor av Olga Rönnberg. Jag har följt hennes blogg till och från i flera år och när jag slank in på hennes blogg i förra veckan så fick jag se bildresultat (samt före-bilder) på kvinnor som har följt hennes övningar i 8 veckor, det var riktigt inspirerande och med hjälp av boken kan jag förhoppningsvis vara i bättre form i slutet av sommaren,
 
 
Här sitter jag och ammar. Den enda bilden som togs på mig igår var den här så jag bjuder på den ;-). Nu när jag har skaffat mig ett amningsförkläde så känner jag mig mycket mer bekväm med att amma "in public". Det är något som jag verkligen kan rekommendera. Och när det inte syns vad jag gör så hoppas jag att ingen i närheten tar illa upp. Dessutom så blir W lite mer fokuserad på vad hon gör och kopplar bort omvärlden så amningen går bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0