Midsommar!

 
 
 
 
Vi ska fira midsommar tillsammans med min släkt och det blir traditionsenlig mat, dans kring stången och det bästa av allt, lekar!
Jag hade tänkt att ha samma klänning som förra året men nu när jag ammar är bysten betydligt större så det blev inte alls bra så nu blir det till att tänka om. Jag vill både känna mig fin, bekväm och ha lätt att amma...en nästintill omöjlig kombination men någonting kan jag nog gräva fram i garderoben. Jag har letat efter nya klänningar men som modet är nu så finns det inga amningsvänliga klänningar.
Jag hoppas att ni får en härlig midsommar med sol, sill och en massa skratt.
 
Förra året vann vårt lag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Så fin klänning!

2013-06-24 @ 20:53:06
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0