Min måndag

Idag hade vi inga bestämda planer men dagen fylldes snabbt upp med aktiviteter. Jag och W hade en lugn förmiddag hemma innan vi tog en promenad ner på stan i solskenet. Det blev en lunch på Hattis, den här gången gick det jättebra och W var glad hela tiden och flörtade med personalen så det stod härliga till.
 
Jag tog dagens som var lammkorv med getost, supergott!
 
 
Efter stan så traskade vi hem till min bror och hans familj, det blev ungefär en timmes promenad i solen. Vi satt ute och njöt av fint väder och trevligt sällskap och framåt kvällen blev jag upphämtad och så åkte vi till Öbergs och införskaffade spackel och allt annat man behöver till förarbetet innan tapetsering. Om jag hinner ikväll så ska jag börja med spacklingen men vi får se hur tiden räcker till.
 
Wilma har på sig en söt klänning från Newbie, KappAhl som hon fick av Emma och Sofia i helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0