På tapeten

Igår beställde vi tapeter. Vi ska möblera om här hemma och det som nu har varit bibliotek (läs förråd) ska bli vårt sovrum. Det fanns mycket fint och jag ville antingen ha någon pastellfärg eller en tapet med medaljonger... Nu blev det inget av det utan någonting helt annat. Det är en chansning och skulle det inte fungera så kan vi alltid tapetsera om, det är bara en fondvägg och tapeten var billig jämfört med de vi har köpt tidigare.
Jag har aldrig tapetserat själv men den här gången tänkte jag ge mig på uppgiften och vi köpte en tapet som är lätt att sätta upp. Vi får väl se hur det går.
 
Favoriterna kom från Boråstapeter, serien Lace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0