Skåne, fest och prinsessbröllop

I fredags tog vi tåget ner till Skåne. Det gick väldigt bra med Wilma (bilden är tagen på tåget). Hon var på bra humör hela resan och bytet gick smidigt.
Igår var det bröllopsyra här i Sverige och jag som är royalist ut i fingerspetsarna har längtat så! Eftersom vi skulle på konsert med efterföljande fest så missade jag hela TV-sändningen. Det har jag tagit igen idag när jag har tittat på den stora dagen, dock i fel ordning så jag har fortfarande själva vigselakten kvar, den ska jag se nu.
Festen igår bjöd på trevligt sällskap, god mat och dans med bra musik (levande musik dansar jag till alldeles för sällan!). Wilma var lugn och tittade med stora ögon när vi sjöng bordsvisor.

Ikväll blir det thaimat och film, en bra avslutning på en härlig helg som har gått alldeles för snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0