Veckan som gått

 
Det har varit fullt upp i veckan som gått och datorn fick stanna kvar i Västerås så det har (som vanligt) varit glest med inlägg. Vi kom tillbaka till Västerås igår och hemresan gick lika bra som när vi åkte till Lund.
Skåne har bjudit på strålande väder och vi har varit ute på promenader och njutit av vädret. Den här veckan är det student i Lund, och till skillnad från Västerås så är det en skola om dagen så det har varit festligt hela veckan.
Wilma är en riktig solstråle på dagarna men hon har haft ont i magen på kvällarna så hon har varit väldigt ledsen men vi har varit tre vuxna som har kunnat ägna oss åt W och det är riktigt skönt att få lite avlastning. Emilia har stort tålamod med W och är väldigt duktig på att ta hand om henne när hon är ledsen.
 
Middagen i onsdags kväll.
 
I onsdags kväll bjöd vi över lite folk på middag och det blev en trevlig kväll. Jag älskar att fixa bjudningar och eftersom det var länge sen jag var i Lund så var det ett bra tillfälle att få träffa alla igen. Nu ställde studentuppvaktningar och sjukdomar till det så vi blev inte så många men det blir fler tillfällen.
 
Igår blev det storhandling på ICA Maxi och en dokumentär om Englands drottning, perfekt torsdagsavkoppling när regnet öser ner. Jag hann även med att fixa i ordning Wilmas kläder, vårt gamla system med en låda till allt fungerar inte så nu är allt sorterat i olika lådor och lätt att hitta.
Idag väntar en sen lunch på stan och sen hoppas jag att jag får undan några flyttkartonger, jag känner ett riktigt sug efter att få komma i ordning men det är svårt när jag är själv och Wilma är vaken så jag får passa på sen när hon sover.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0