Beroendeframkallande spel och misslyckade våfflor

Jag gillar att spela spel på mobilen och nu i helgen så sällade jag mig till skaran som spelar Candy Crush och det är verkligen beroendeframkallande! Jag är helt fast och det är ett bra tidsfördriv när man inte kan sova, tittar på tv och väntar på att bebisen ska pluppa ut.

Det blir eventuellt en sväng på stan idag, det är många som fyller år idag och presenter ska inhandlas. Idag fyller min fina mamma år, grattis mamma!! Det ska vi fira på lördag om vi är hemma.

Igår skulle det bli våfflor här hemma men någonting gick snett med antingen smeten eller järnet för vi misslyckades totalt! Det blev till slut varsin våffla så det fick bli förrätt istället för varmrätt :) det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig och med tanke på utseendet så blev det inga bilder på våra kreationer.


Kommentarer
Postat av: Anna

Beroendeframkallande it is! Spelar på tre olika ställen... datorn, plattan och telefonen, men har inte kopplat ihop telefonen och plattan med Fejjan, så det blir tre olika spelare. Fördelen är att jag har något liv kvar någonstans ;)

Svar: Ja, jag blir helt galen på att aldrig ha några liv!
Kristin

2013-03-26 @ 12:58:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Jag har inte börjat med det där än men åker skert på det det till slut...

2013-03-27 @ 07:37:44
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0