Blog award och lista

Jag har fått en Blog Award.
Tack fina Anna!

Den här awarden innebär att jag först ska svara på några frågor och sen skicka vidare.



1. Vad ville du bli som liten?
Sångerska eller kontorist, redan på dagis så älskade jag papper och fick på fredagarna gå in till kontoret på dagis och sortera chefens papper. Annars ställde jag upp pallarna från toaletten som skrivbord och lånade hålslagaren och så lekte jag kontor.

2. Vad är du idag?
Just nu blivande mamma, annars student utan något riktigt mål. Efter mammaledigheten blir det antingen studier (och då förhoppningsvis ett program) eller ett jobb som typ receptionist eller ekonomiassistent.

3. Vart vill du helst resa?
Afrika, helst en tur genom hela Afrika men annars Sydafrika med vinprovningar och safari som jag har längtat efter länge!

4. Var ser du dig själv om 5 år?
Då har jag förhoppningsvis två barn tillsammans med min fina man och jobbar någonstans där jag trivs eller är mitt uppe i en utbildning.

5. Rött eller vitt?
Rött, jag älskar vin och då speciellt rött vin. Nu under graviditeten så känner jag inget sug efter vin alls men jag hoppas att det går över efter amningen för annars känns mina högskolepoäng i vinkunskap rätt bortkastade...

6. Sommar eller vinter?
Sommar, hellre solsked och värme än isgator och slask.

7. Skog eller hav?
Hav, och det jag ser framför mig då är mig i en solstol med en drink i handen på ett kryssningsfartyg i karibien ;-)

8. Vad gör dig ledsen?
Nu under graviditeten så är det det mesta faktiskt, jag har blivit otroligt känslig för allting (men jag blir lika lätt väldigt glad).

9. Vad är det bästa du vet?
Min fina man, utan honom skulle livet vara väldigt tråkigt. Andra glädjeämnen är vänner, familj och musiken. Musiken har gett mig så mycket glädje och fina minnen!
 
Tanken är att man ska skicka vidare den här listan till fem nya bloggare men eftersom jag inte känner några som bloggar (som inte redan har fått den utmaning) så lämnar jag det öppet så är det någon som vill svara på frågorna så kör på! Ni får gärna lämna en kommentar så att jag isåfall kan läsa era svar =0).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0