En kväll på Varda

Igår var jag och min äldre syskon med respektive ute på baluns. Vi åt middag på Varda innan vi gick hit och fortsatte. Jag känner mig lite trött idag trots att det inte blev så sent, men jag hinner nog vila lite i eftermiddag innan kvällens gäster kommer.
Kräftskagen
 
Ren med sötpotatispuré och potatiskaka.
 
Oxfilé med kronärtskocka, rödvinsås och bea.
 
Chokladterrin med vit-, mjölk-, och mörk choklad och pärongranité.
 
Idag började jag med att äta frukost framför svtplay och Mr Selfridge, en bra start på lördagen. Det blir även en del tvätt och städning idag, och så lite uppackning som vanligt. Efter det är det dags att börja med kvällens middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0