En solig lördag

Det är riktigt skönt ute idag. Planerna fick ändras lite så det blev en lugnare dag än vi hade tänkt från början.
Jag uträttade lite ärenden på stan på förmiddagen, bytte batteri i en klocka, köpte tofflor (det måste man ha på BB) och handsprit som man enligt bvc ska ha på besökarna som hälsar på oss och Lille Skrutt såhär i RS-tider.
På tal om Lille Skrutt så är det väldigt lugnt på barnafödande-fronten, jag känner ingenting alls, inte ens lite molvärk så det blir nog ingen bebis den här helgen.
Om en stund är det dags för hockey, både Frölunda och VIK spelar så vi får ha koll på båda samtidigt.
Till hockeyn har jag tänkt mig lite fika, kanske resterna från desserten igår som ni ser här nedan. Det var så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0