En trevlig kväll

Ljuvligt god lördagsmiddag.
 

Igår kväll blev det en riktig myskväll när Al kom på besök. Vi lagade en god middag, som alltid när vi står i köket tillsammans ;-). Det blev älgkalvfärsbiffar med ugnsrostade rotfrukter och tillbehör. Efter middagen kollade vi på Mellon men i år hade jag ingen riktigt favorit, några av låtarna var rätt bra men Eurovision kändes inte riktigt som rätt forum för dem. Vi hann med en hel del prat också innan tjejkvällen var slut.
 
Idag blir det mera bakning i köket, jag ska göra klart kakorna som jag påbörjade i fredags, jag ska slå in paket och så ska jag på kalas, jag hoppas att jag hinner med en liten promenad också så att jag får lite frisk luft. En bra och lagom ansträngande söndag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0