Fina naglar

 
Jag kan verkligen sakna fixade naglar. Jag har inte haft förstärkning sen i höstas då jag ville att de skulle hinna bli starka innan bebisen kom. När bebisen är liten vill jag ha korta och lättskötta naglar och det har tagit lång tid för dem att bli starka och inte gå av hela tiden. De är inte riktigt lika starka som innan (och det kan bero på att det är vinter, då brukar de vara mer sköra) men snart så!
 
Emilias tåg är på tid så snart är hon framme i Vässan, jag hoppas att bebisen stannar kvar i magen till åtminstone söndag så att vi hinner umgås lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar också fixade naglar. Har tänkt fixa dem inför USA-resan och L:s bröllop. Men bara om jag fixar att tappa några kilon innan. Det får vara en av mina morötter;)

2013-03-29 @ 20:03:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Jag är så nöjd att ha fixade naglar och att det funkar med mitt jobb. Tycker dock det är väldigt synd att jag inte kan ha annat än fransk maikyr men i sommar ska jag passa på =)

2013-03-29 @ 23:10:22
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0