Flera frågor

Såhär på söndagskvällen passar jag på att svara på några frågor som jag fick av Lena på hennes blogg tidigare i veckan.
 
1. Vilken årstid tycker du bäst om och varför?
Sommaren är nog min favorit även om våren inte kommer långt efter. Jag gillar sol och värme (även om jag har svårt för att bara ligga och sola) och att kunna vistas utomhus utan flera lager med kläder. Jag längtar efter att kunna sitta på en uteservering och njuta av det fina vädret, äta och dricka gott och titta på folk som går förbi.

2. Vart skulle din drömresa gå?
Sydafrika är ett hett alternativ, eller någon annanstans i Afrika (Zanzibar eller någon annan härlig ö). Att kunna uppleva sol och bad, stadsliv och safari är något som lockar!

3. Ditt favorit-tvprogram?
Mästarmas mästare (premiär ikväll!), På Spåret, Dicte, Molanders och engelska serier som t.ex. Downton Abbey, Mr Selfridge, Morden i Midsomer.

4. Favoritfärg?
Cerise och rosa! Turkos kommer på en hedrande andraplats.

5. Din drömvikt? (skriv längd så man har nåt att relatera till)
 Jag är 173 cm lång och vet inte vad jag vill väga efter graviditeten, kanske 70-75 kg. Hellre vältränad (hur jag nu ska lyckas med det...) och något kilo tyngre än smal och otränad. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0