Första vurpan och barnmorskan

Jag tänkte att jag hade klarat mig från alla vinterns halkiga isar men icke sa nicke. Imorse när jag var på väg till barnmorskan gjorde jag en vurpa, den blev ganska graciös om jag får säga det själv och jag lyckades landa på rumpan. Det roliga kom sen när jag på ett osmidigt sätt skulle försöka att ta mig upp igen...det var nog ingen vacker syn.

Det var ju tur i oturen att jag skulle till barnmorskan direkt så att hon kunde klämma och känns lite extra för att kolla att allt var bra med Lille Skrutt.
Allting såg bra ut och nu är bebisen helt fixerad vilket betyder att huvudet inte går att rucka på. Lille Skrutt förbereder sig på att komma ut men det kommer nog fortfarande att dröja någon vecka. Det var två olika barnmorskor som kände och klämde på magen idag och de var överens om hur bebisen låg och att den var fixerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0