Förvärkar?

Jag undrar om dansen på Guldstänk startade någonting för igår morse vaknade jag vid 5-tiden efter två timmars sömn och hade förvärkar (eller vad jag tror är förvärkar), det höll på fram till 8 och jag kunde inte sova under tiden. Inatt hände samma sak, efter två timmars sömn vaknade jag med samma värk fast den kändes mycket mer än den natten innan så vetekudden fick åka fram och det var så skönt att ha den över magen och nedre delen av ryggen. Till slut somnade jag vid 9-tiden och idag känner jag mig lite mosig.
Man kan ha förvärkar lång tid innan själva förlossningen startar så jag vågar inte hoppas för mycket men det känns lite spännande ;-). Precis som på dagen igår så känner jag ingenting nu.
Idag blir en lugn dag och ikväll är planerna att spendera kvällen med min syster, det känns som en lagom aktivitet.
 
För ett år sedan idag fick jag träffa Arvid för första gången : ).

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va spännande, nu är det snart dags!

2013-03-17 @ 20:13:46
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0