Fredag, barnmorskan och besök!

Idag gick jag upp tidigt för jag skulle vara hos barnmorskan redan kl 8.30 vilket innebär att jag gick hemifrån kl 8, det är ju inte så tidigt för de flesta men för mig är det det :).
Allting så bra ut, magen växer som den ska, hjärtljuden lät bra och mina värden var bra.
Lille Skrutt har lagt sig med huvudet nedåt och åkt ner en bit i bäckenet, huvudet är fortfarande ruckbart så den är inte helt fixerad än men det känns bra att h*n iallafall är åt rätt håll.

Kan ni tänka er att mars är här! Det är drygt tre veckor kvar bara och jag är i nionde månaden! Tjoho säger jag :). I eftermiddag ska jag försöka hinna med att få ut veckorapporten på Lille Skrutt för det har jag inte hunnit med än.
Nu väntar jag på finbesök som ska komma och fika, härligt med fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0