Fredagskväll

Jag har varit hemma hela eftermiddagen och haft det lugnt och skönt. Jag har planerat morgondagen, det blir bland annat tjejkväll med Mello och god middag, pratat flera timmar i telefon och via Skype med familj och vänner och så har jag bakat. Jag har gjort snickerskakor, mina absoluta favoriter när det gäller kakor. Jag har inte hunnit doppa dem i choklad än men jag hoppas att jag hinner med det under helgen så att jag kan ta med mig några sådana till söndagens kalas för jag vet att de jag ska till gillar dem lika mycket som jag.
 
Ikväll blir det hemmakväll för min del. Jag har en kycklingsallad som står och väntar på mig och så fort jag blir hungrig så ska jag hugga in på den, med tanke på att jag åt lunch vid 13-tiden så borde jag bli hungrig snart. Det verkar inte vara något bra program på TV så det lutar att det blir en film på Netflix.
 
Snickerskakorna är de chokladdoppade kakorna till höger på fatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0