Guldstänk

Den obligatoriska party-plutbilden som är tagen i pausen på Guldstänk.
 
Nu har jag kommit hem från Guldstänk och ska snart krypa ner i sängen men först måste jag komma ner lite i varv och slösurfa lite ;-). Vi hade en trevlig kväll som avslutades på dansgolvet, det gick förvånandsvärt bra att dansa med magen, det var länge sen jag var ute och dansade så jag har inte provat att dansa med en stor mage förut men det var inga problem. Nu när jag sitter i soffan och bloggar så bökar den på för fullt, den undrar nog vart musiken tog vägen och varför det blev så lugnt och stilla.
Jag var den näst sista som gick hem av vårt gäng, det tycker jag är bra gjort av mig! Det hjälpte nog att jag tog det så lugnt under dagen idag, det gjorde att jag var pigg hela kvällen.
 
Imorgon är det fredag och det händer en masa roliga saker men det får ni höra mer om imorgon när jag har vaknat...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0