Ingen piggelin

Igår kväll var vi hemma hos min syster och hennes barn och som det roliga sällskapet jag var så låg jag i deras soffa hela kvällen med filt över mig och mådde pyton. När vi kom hem igår kväll tog jag tempen och det visade sig att jag har feber så efter en alvedon somnade jag och sov bättre än jag har gjort de senaste nätterna. Idag låg jag i sängen fram till 12 och nu ligger jag i soffan med täcke istället. Det blir således ingen konsert för mig idag.
 
Igår eftermiddag när jag var lite piggare bakade jag fildegslimpor eftersom brödet var slut här hemma. Det tar 5 minuter att slänga ihop degen och sen direkt in i ugnen, det behöver inte jäsa eller så och det är så skönt, då orkar man med det trots att man är hängig. Min brunch idag, det var alldeles för sent för frukost när jag väl kom ur sängen, bestod därför av hembakat bröd, ägg och juice.
 
 
Brunch
 
Just nu känner jag mest för att göra som Arvid igår kväll, sova!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med att må pyton känner jag igen från när jag väntade Malva. Jag hade visserligen inte feber, men tillbringade nästan en vecka hemma i soffan - med molvärk, som blev till förvärkar (som jag trodde var riktiga...) Och som kom och gick. Min teori är att det är på G nu, men det kan dröja ett par dagar till. Min gissning: Fortsätter det så här så kommer bebis att ha födelsedag den 21:a. Avtar det så är min gissning att det blir en april-bebis ;)

Svar: Idag känns det mindre än tidigare, så det kanske är på väg att avta. Jag hoppas inte det, torsdag vore perfekt även om H helst vill hinna med vår vinprovning på K9 då så han säger gärna på fredag ;-). Jag vill ju bara få se vem krabaten i magen är för jag är så nyfiken!!! KRAM!!
Kristin

2013-03-17 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0