Kalas!

Idag firade vi Micke som har fyllt år och Arvid som ska fylla år och det var festligt inrett med ballonger och serpentiner. 1-åringen var på strålande humör och tyckte att det var roligt att ha sönder inslagspapperet.
 
 
Goda kakor och mammas underbara bullar.
 
 
Arvid är otroligt snabb och på ett ögonblick hann han roffa åt sig en bit av tårtan medan vi sjöng för honom...
 
Jag har haft en lugn och skön helg och hunnit med det jag hade tänkt mig. Det har varit en perfekt helg (med undantag för att H inte har varit här) och Ikväll blir det rester från gårdagens goda middag och så ska jag ta reda på om det går någon bra film på TV som jag kan titta på som uppladdning inför nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Bror

Hej, salt går ikväll. Skön action med Angelina Jolie. Ett bra sätt att ladda upp inför veckan. :)

Svar: Tack för tipset! =0) Vi saknade er idag, hoppas att ni är pigga å glada!
Kristin

2013-03-10 @ 19:43:51
Postat av: Anna

Kollar du inte på Brottet?

Svar: Nej, och när jag blev intresserad av den såg jag att det var säsong 2, så vi ska skaffa säsong 1 så att vi kan hänga med från början för den verkar riktigt bra!
Kristin

2013-03-10 @ 20:58:00
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna Blom

Kul att du fick med när Arvid tog tårta ;0), stort tack för idag och goda chokladkakor och fina presenter!

Svar: Tack själva =0) ja det var roligt att han gjorde det precis när jag skulle ta kort ;-)
Kristin

2013-03-10 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0