Kvällens

Magen i vecka 39 (38+3).
 
Igår kväll hade vi middagsgäster och då såg jag ut såhär, precis samma outfit jag precis har satt på mig nu till kvällens begivenheter. Vi gjorde det väldigt enkelt för oss igår då vi hade knappt om tid, både varmrätt och dessert köptes halvfärdigt och piffades till innan servering, perfekt när man är trött och har ont om tid. Det blev fläskfilé med potatisgratäng och till dessert bjöd vi på kladdkaka med hallon och grädde.
 
På den övre bilden ser magen ser så enorm ut i jämförelse med benen tycker jag.
Klänning "A pea in the pod" , leggings Indiska, örhängena kommer från Efva Attling och de fick jag av mina föräldrar i 30-årspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0