Lördagskvällen

I lördags hade vi middag här hemma och åt god mat och umgicks med härliga människor. Nu hann jag inte fota så mycket som jag önskade så här kommer bilder både från mig och mina vänners instagram/blogg.
 
Jag är redo för fest!
 
Kvällens meny
 
Här ser ni förrätten som var grön ärtsoppa, vi invigde våra fina minigrytor från Le Creuset som vi fick i julklapp och desserten chokladmousse med daim och jordgubbar.
 
 
Varmrätten
 
Fina blommor
 
Vi passade på att uppvakta Maria som fyllt 40!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en jättetrevlig kväll och för det fina vinet och presentkortet. Kanske köper jag Le Creusets små ugnsformar jag också. Jag sneglade på dem sist jag var på Cervera! Kram

Svar: Tack själva! Vi hade så trevligt =0). Ja, jag tror att även min present nog kommer att lösas in på Cervera ;-) Det finns så mycket fint där! Kram!
Kristin

2013-03-05 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0