När det strular

Ibland blir jag trött. Historien om skötbordet fortsätter tyvärr. Idag försökte vi sätta ihop skötbordet och till en början gick det bra förutom att alla hål var för små för muttrarna så vi fick spika i dem men sen kom vi fram till en del som inte var borrad. Vi ringde då till Babyproffsen som sa att det bara var att komma in så fick vi byta den delen. Vi kastade oss i bilen men väl på plats så visade det sig att de inte hade några skötbord av den sorten kvar så det fanns ingen del att byta med. Så nu har vi ett halvfärdigt skötbord på vardagsrumsgolvet, jag som ville få allting klart innan helgen.
Nu ska jag sluta deppa och krypa upp i tv-soffan och mysa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy, vad trist att det strular! Som tur är så går det att byta blöja utan skötbord (om nu Lille Skrutt får för sig att titta ut innan ni fått ihop det.) Du MÅSTE visa kort på tårtan sen! Låter fantastiskt! Själv har jag tänkt börja tradition med Sachertårta med årtal på. Enkelt, klassiskt och så behöver jag inte fundera på vilken årgång korten är från ;)

Svar: Åh, jag älskar Sachertårta! vi får väl se hur den blir. Jag har en idé i huvudet men sen om jag lyckas återskapa det i verkligheten återstår att se =0).
Kristin

2013-03-28 @ 20:37:20
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0