Ny vecka och sovmorgon

Eftersom jag var vaken mellan kl 4-8 imorse somnade jag om och sov till kl 11 när telefonen ringde. Det är skönt att jag kan göra så nu när det står att man ska ladda med sömn inför förlossningen. Eftersom jag mår skruttigt så fick jag ställa in lunchen idag, det kändes inte möjligt att knata ner på stan och vara social när jag bara vill vara stilla och ta det lugnt.

Nu håller vi tummarna för att Lille Skrutt vill stanna kvar i magen tills H kommer till Vässan om några dagar, så att han får vara med. Eftersom det inte har blivit värre så tror jag att det är lugnt, det tar nog bara lite tid för kroppen att förbereda sig, och det är det jag känner av.
Igår var det en lugn dag hemma som för min del spenderades i soffan och till middag blev det ugnsbakad fisk med pommes och ärtor, barnsligt gott tycker jag. Trots att jag inte alls var sugen på att äta så var det inga problem att få i sig det när det väl var upplagt på tallriken. Vi får se vad det blir för mat idag, först får det bli en sen frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0