Påsktårtepyssel

Jag förberedde tårtfyllningen igår kväll så att allt var klart imorse när jag skulle montera tårtan.
Allting smakar gott men däremot är det nog den fulaste tårtan jag har gjort. Jag hade helt missbedömt marsipanmängden så jag fick använda två olika färger och så la jag på dem i fel ordning så skarvarna syns alldeles för mycket.
Ni ska få se slutresultatet sen när äggen är på plats men här nedan ser ni en del av dekorationerna.

Vi har avnjutit en påskbruch som innehöll godbitarna från påskbordet. Det blir påskmat även ikväll men då i större skala.
Jag hoppas att ni får en härlig påskafton!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Glad-Påsk till dig och Håkan frånoss i Munchen!

2013-03-30 @ 16:02:23
Postat av: Anna

Jag tycker inte att tårtan var så hemsk. Tvärtom sa jag till Andreas att där ligger han i lä. ;)

2013-03-30 @ 16:12:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Kerstin

Nu tror jag att det är en baby på gång!!!!!

2013-03-31 @ 17:39:55
Postat av: Nathalie

DET TROR JAG MED!:D Heja!

2013-03-31 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0