Profylaxdags och pärlor

Idag fick jag träffa en alldeles nykläckt liten bebis, så söt och liten! Det fick mig att längta ännu mer efter vår Lille Skrutt. Vi fick låna en profylax-dvd som vi ska titta på nu. Jag tror att det sätter sig bättre dessto mer man övar så vi får köra intensivt de närmsta dagarna.
 
När det var filmtajm igår kväll så roade jag mig med att göra ett par örhängen. Jag älskar att pyssla och om bebisen dröjer så blir det nog det jag sysselsätter mig med under veckan som kommer. Det är dock några delar jag saknar men det får införskaffas nästa gång jag är på stan. Såhär ser gårdagens kreation ut. Mitt nästa projekt blir nog att göra ett matchande armband till. Det är synd att det är så dyrt med fina pärlor, jag har inte världens största förråd av pärlor men jag får utöka allt eftersom.
 

Kommentarer
Postat av: sara andersdotter

Ett pärltips: köp gamla pärlhalsband på secondhandputiker! Det blir garanterat billigare o fler pärlor!! Och en liten utmaning att hitta dom fina pärlorna... Lycka till med profylaxen! :)

Svar: Tack för tipset! Det har jag inte tänkt på =0) jag ska utforska second handbutikerna! Profylaxen känns ganska bra, men vi kan nog bli ännu bättre så det blir ett pass imorgon kväll också :-).
Kristin

2013-03-24 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0