Snart middag

En ljuvlig doft sprider sig här hemma. Lasagnen står i ugnen och vi tittar på Halv åtta hos mig i väntan på att den ska bli klar. Dagens utflykt gick till ICA, inte mycket till utflykt kanske men det var skönt att komma ut lite. Vi handlade mat och köpte god mat till fredag kväll om vi är hemma då, det är lika bra att ställa in sig på det eftersom det inte verkar hända något den närmsta tiden.
 
Efter maten ska mannen jobba men efter det hoppas jag att vi får ihop skötbordet, annars får jag ha det som projekt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Vad pigg och fräsch du ser ut! :)
Kämpa på nu, bebben kommer snaaaart även om det är svårt att vänta!! Kramar!

Svar: Tack Ida, jag känner mig allt annat än det ;-). Kram!!
Kristin

2013-03-27 @ 20:52:46
Postat av: Ida

Jag vet hur det känns! Efteråt kommer du att sakna magen, sparkarna och ovissheten. Även om det ni väntar på såklart slår allt!! Det är värt varje minut av kamp, värk och längtan! <3

2013-03-27 @ 21:34:09
Postat av: Lena

Jag vet ett sätt att få igång förlossningen, det funkade på mig iaf...

2013-03-28 @ 07:27:49
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0