Sunny day

 
Jag är på ett strålande humör idag, det kanske är solens närvaro som ger det lilla extra? Jag sov ganska bra inatt så det kan vara en bidragande orsak.
Idag har jag fortsatt med babykläderna och sorterat i olika storlekar och delat upp i pojk- och flickkläder. Byxorna nedan har vi köpt till Lille Skrutt och de är unisex tycker jag och fungerar på både flickor och pojkar.
 
Igår kväll var jag på föredrag på Sjukhuset där de berättade om förlossningen, BB och 69:an som är till för för tidigt födda och svårt sjuka nyfödda barn. Det var intressant och de visade fina bilder. Den mesta informationen hade jag fått från barnmorskan tidigare men det var bra med en repetition nu när det inte är så långt kvar. Det blev än mer verkligt att vi snart är där och har en litet bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0