Vårfint på Instagram

 
Vår på Instagram! 1. Grattiskort till Micke och Arvid. 2. Närbild av tulpan som jag fick i födelsedagspresent. 3. En härlig blöjtårta till Lille Skrutt. 4. Kakfatet på gårdagens kalas.
 
Jag har fått vår på Instagram även om våren i verkligheten verkar dröja. Ljusa, våriga färger gör att jag längtar efter våren än mer. -13 är inte vår även om solen skiner ute. Jag vill kunna sitta på uteplatsen med en filt runt mig och njuta av solens värmande strålar men när det är såhär kallt så är det inte så mysigt.
Om ni vill följa mig på instagram så heter jag kort och gott Reising.
 
Av någon anledning är jag helt slut idag. Jag vet inte vad det beror på men det har varit skönt att inte haft några planer på förmiddagen och bara kunna skrota runt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0