Vecka 38 - Vart tar veckorna vägen?

 
Nu verkar bebisen vara färdig för att komma ut och det enda den gör nu är att växa på sig (jag tycker att de har sagt samma sak de senaste veckorna både här i appen och på 1177.se). Vi tror att bebisen ligger åt rätt håll, enligt barnmorskan så känns det så och vi håller tummarna för det. Vi börjar längta mer och mer efter att få träffa Lille Skrutt, och efter att första paret i föräldragruppen nu har fått barn så känns det mer verkligt och än mer efterlängtat!
 
 
"Sov eller vila så ofta du kan", japp det gör jag, eftersom jag inte sover så många timmar i sträck på nätterna så blir det oftast en vilopaus på dagen också. Jag har ett lugnare schema nu så jag stressar ingenting utan fixar bara med saker i min egen takt. Jag är mest hemma och det är skönt då jag har börjat få lite förvärkar (jag tror att det är det iallafall, det känns som lättare mensvärk) på kvällarna och jag har väldigt mycket vätska i kroppen så jag domnar bort i armar och ben lite då och då.
 
Senaste bilden på magen, här i vecka 37 (36+5).

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh snart är bebis här! Så mysigt!

2013-03-06 @ 21:15:48
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Du är så himla vacker! och vi är många som väntar och längtar efter Lille Skrutt! =)

Svar: Tack Anna, det är inte riktigt så jag känner mig just nu ;-) nu känner jag mig mest som en stor koloss som vaggar fram, haha! Kram
Kristin

2013-03-06 @ 21:27:46
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0