Vecka 39 - Nu börjar det bli pirrigt!

Nu är det mindre än två veckor kvar till bf, vilket betyder att även om vi går över tiden så är Lille Skrutt här inom fyra veckor. Nu för tiden känner jag mest rumpan på bebisen (det är vad jag tror iallfall), den är strax ovanför min navel och åker från höger till vänster fram och tillbaka.
 
 
 
Det här med vikten stämmer inte på mig (än så länge iallafall) eftersom jag lägger på mig duktigt med vätska... nu var det några dagar sedan jag vägde mig men fram till nu så har det bara gått uppåt. Min nattsömn blir störd men jag har tur som kan vila på dagarna. Att jag är betydligt piggare idag kanske beror på gårdagen som var väldigt lugn och vilsam.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har fått en utmärkelse av mig =) Läs på min blogg.

2013-03-12 @ 17:28:53
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa, nu kan Skrutten komma precis när som helst! Väntar med spänning på sms från er ;) (Fast hen behöver inte komma före torsdag, för då ska vi paaarta!)

2013-03-12 @ 20:38:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0