Bröllop

I helgen ska vi på bröllop. Det är en av mina fina kusiner som ska gifta sig och jag längtar så! Jag älskar bröllop och allt som har med det att göra. Jag har letat länge efter en passande klänning men jag har inte hittat någon som är tillräckligt snygg för att ha på bröllop och som går att amma i så det får bli en av de jag har hemma. Jag har två alternativ men jag bestämmer mig nog inte förrens imorgon.
 
Jag var på stan tidigare i veckan och införskaffade ett par nya skor, min filosofi är att om jag inte kan ha en snygg klänning så får jag satsa på skor, väska och smycken istället. På Nilssons hittade jag ett par snygga skor som fick följa med mig hem. Väskan är en av mina favoriter från Michael Kors och nu ska jag försöka att välja ut några snygga smycken, jag tror att det blir ett armband från W. A. Bolin och örhängen från Efva Attling (frågan är bara vilka som passar bäst och som Wilma inte kommer försöka få tag i...), mina fingrar är fortfarande svullna så jag kan inte ha mina vigselringar men jag hoppas att någon annan ring passar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0