En jobbig kväll

Gårdagens lyxmiddag fick jag slänga i mig på 5 minuter då Wilma hade en riktigt tråkig kväll. Hon är för det mesta väldigt glad och lätt att ha att göra med men igår var värsta kvällen hittills. Jag tror att det var magen som spökade och hon var ledsen HELA kvällen fram till 01 när hon somnade. Jag hade inte ätit något speciellt men det måste vara någonting som hennes mage inte fixade eftersom hon var så ledsen.
 
Hon ville inte sitta, ligga eller stå. Hon ville inte bli buren eller gungad eller ha nappen. Det enda som hjälpte lite grann var när hon ammade, det resulterade i att vi försökte amma hela kvällen och jag blev riktigt öm, så öm har jag inte varit sen vi var på BB. Men vad gör man inte för att försöka att lugna sitt barn?
 
Idag har dagen varit betydligt bättre, men nu när kvällen nalkas så börjar hon bli ledsen igen. Jag hoppas att det inte blir ett gråtmaraton som igår. Jag är otroligt tacksam för att inte varje kväll är såhär, då hade jag inte stått ut med att vara ensam med W i Västerås hela veckorna. Jag hoppas att magen kommer igång så att vi får en lugn och mysig kväll tillsammans.
 
En nöjd W i sin baby sitter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kristin när jag ammade varan son kunde inte jag äta ärtor!!! Det är gas inbildande, jag såg bild på din mat som du åt?:) värt att prova undvika!!!:) lycka till för lugn kväll!:)

Svar: Tack för tipset! Det visste jag inte :)
Kristin

2013-05-28 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0