Mors dag

Idag fick jag presenter från H och W
 
Idag är det min första mors dag och det känns speciellt. Tänk att jag har haft en sådan tur att jag träffade H och att vi fick Wilma. Även om det kanske inte alltid känns så (när jag är trött och sliten och saknar H som är i Skåne eller när jag försöker trösta en ledsen Wilma som har ont i magen), så är jag så lycklig. Jag har en underbar man och världens finaste dotter, vi trivs där vi bor och har gjort många roliga saker tillsammans (och fler ska det bli även om vi just nu prioriterar att vara hemma och lära känna W och husfix).
 
Å så skickar jag en stor kram till min mamma, som vi träffade igår, jag hoppas att jag hinner få upp lite bilder på det. Jag har så många inlägg jag vill skriva men tiden räcker inte riktigt till men jag hoppas att jag hinner få upp några inlägg under de närmsta dagarna.
Idag har vi varit ute i trädgården och fixat. Vi har klippt gräset (igår införskaffade vi en gräsklippare), varit en sväng till återbruket och planterat rabarber, gräslök och smultron. Nästa gång blir det jordgubbar, lök, potatis och jordärtskockor. Vi hann precis in innan regnet kom. Nu ska H fixa morsdagsmiddag till mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0