Nyshoppat

Jag älskar att handla kläder, och just nu så är Wilma i fokus. Att handla kläder till mig själv är inte alls roligt, dels så är kroppen inte fit for fight efter 8 veckor och sen vill jag ha kläder som är lätt att amma i och det är inte det lättaste att hitta så jag fokuserar på Wilma istället. Det finns så mycket fina barnkläder. KappAhl, Polarn o Pyret och Lindex är mina favoriter men än så länge har jag varit väldigt duktig och hållt nere inköpen då vi har fått väldigt mycket kläder, dels i presenter och dels ärvda kläder men när jag var på stan sist så kunde jag inte motstå att köpa med mig en outfit från PoP.
 
En kortärmad body, kortbyxor och solhatt.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina! Såg du förresten att Heartbeat Design säljs på Moa och Max?
Jag är hopplös. Så fort jag ska försöka hitta något till mig själv så kommer jag hem med kläder till något av barnen. De är så mycket tacksammare att handla till, för allt ser så bra ut på dem (till skillnad från mig)

Svar: Ja, jag såg det. Vad kul ;-). Jag håller med, allt passar på barnen så det är bara roligt att handla då :-)
Kristin

2013-05-27 @ 22:02:32
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Åh så söta!

2013-05-28 @ 07:44:13
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0