Wilma är lokalkändis

Nej, inte riktigt kanske men idag var hon med i VLT (den lokala tidningen Vestmanlands läns tidning) som månadens bebis. Lite felstavning på namnet och några faktafel men annars en trevlig artikel.
 
 
Idag blev det en promenad hem till mina föräldrar där min mamma och Edvin väntade på oss. Vi fick en härlig eftermiddag i solen och framåt kvällen blev det en promenad hem igen. Promenader är bra motion och jag som gjorde kejsarsnitt får inte göra någon hårdare träning de närmsta månaderna så då får promenader räcka. Jag hoppas på många soliga dagar för då är det lite lättare att få energi och lust till att ge sig ut. W har varit vaken hela dagen men på vägen hem somnade hon och har sovit i två timmar nu, det är egentligen matdags men hon är helt utslagen så jag har inte hjärta att väcka henne riktigt än.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni var så fina så! Jag blev glad av att se er! :)

Svar: Tack! Vad kul :) W var glad hela tiden fram till fotograferingen, så jag visste inte hur bilderna skulle se ut men de blev bra (även om nappen var i) ;-). Kram!
Kristin

2013-05-08 @ 22:25:12
Postat av: Anna

Håkan = student i Lund ;)

2013-05-09 @ 10:08:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0